Tehnologija

EH, DA...: Kakve objave treba izbjegavati na društvenim medijima?

Postoje oni koji dijele detalje iz svog privatnog života previše otvoreno na društvenim mrežama, prenoseći stvari koje možda ipak ne želimo vidjeti.

Sutra.ba
Kakve objave treba izbjegavati na društvenim medijima?
drustvene_mreze

Golišave fotografije - izazovne ili koketne fotografije, poput onih na plaži, u bikiniju, mogu privući pažnju mnogih, ali istraživanje navodi da 55% sudionika smatra da takve fotografije imaju upravo suprotan učinak.

Nostalgične objave - više od polovice ispitanika izjavilo je da su fotografije sa odmora iz prošlih godina jednako dosadne kao i druge fotografije sa odmora i često mogu izazvati osjećaj ljubomore kod drugih. Ove slike, iako slatke i nostalgične za pojedinca, ne moraju biti zabavne ili zanimljive za širu publiku. Nisu sve objave vezane uz odmor nepoželjne. Ukoliko želite podijeliti informacije o svom odmoru bez iritiranja svojih prijatelja i pratitelja, istraživanje je otkrilo nekoliko vrsta objava koje su sudionici pozitivno ocijenili.

Odbrojavanje do godišnjeg odmora - 53% ispitanika priznalo je da se osjećaju ljubomorno kada vide objave s natpisima koji odbrojavaju dane do putovanja, posebno sa obzirom na to da jedan od četiri Amerikanaca ne planira otići na godišnji odmor ove godine.

Preporuke - sudionici ističu da vole čuti preporuke o destinacijama, zanimljivim mjestima i aktivnostima koje mogu uključiti u svoj budući odmor.

Savjeti i upozorenja - polovica ispitanika prepoznaje vrijednost dijeljenja informacija o tome što treba izbjegavati na odmoru kako bi se izbjegle neželjene situacije. Iskustva koja se dijele na koristan i nenametljiv način donose korist i svima su dobrodošla. Ako želite podijeliti svoje nedavne fotografije s odmora, preporučuje se da to učinite sa manjom skupinom prijatelja i obitelji koji će zaista cijeniti vaše uspomene. Možete stvoriti privatni album na svom mobilnom telefonu ili pokrenuti zatvorenu grupu na društvenim mrežama.

Važno je napomenuti da bi vaši društveni mediji trebali odražavati vašu autentičnost, osim ako ne pokušavate privući više pratitelja ili prodavati proizvod putem interneta. Ako želite dijeliti svoje fotografije i nije vam stalo do broja pratitelja, slobodno to činite! Ne možete se svidjeti svima na internetu, a ako nekome ne odgovara ono što objavljujete, jednostavno vas mogu prestati pratiti.

I to bi bilo to!