Biznis

HELL ENERGY: Nakon Brucea Willisa, novi heroji preuzimaju glavnu ulogu

Danas je početak nove uzbudljive ere u kompaniji HELL ENERGY - nakon najvećeg svjetskog akcionog heroja, glavnu ulogu u sljedećoj reklamnoj kampanji vodećeg mađarskog brenda energetskih napitaka, imat će svakodnevni heroji koje svi poznajemo. Motivaciju za novu reklamu crpili smo iz životnih situacija koje su svima poznate, a to su one situacije kad nam je potreban mali podsticaj kako bi prebrodili prepreke zbog kojih smo stali.

Sutra.ba
Nakon Brucea Willisa, novi heroji preuzimaju glavnu ulogu
HELL KV1

Najnovija reklama kompanije HELL ENERGY koja će krenuti sa emitovanjem u matičnoj Mađarskoj i u inostranstvu od maja 2023, ukratko je podrazumijevala 6 mjeseci planiranja i priprema, ekipu od 100 ljudi, preko 100 statista, 20 istaknutih glumaca, 3 dana snimanja, 4 različite priče i 5 sedmica postprodukcije.

Video prikazuje poznate životne situacije kroz koje prolaze četiri nezavisna lika, suočavajući se sa svakodnevnim izazovima i zadacima gdje jako često ne uspije sve isprve. Prirodno je izgubiti snagu i osjećati se kako ne možete dalje, posebno kada se suočavate s važnom životnom situacijom. Ali kao što je rečeno u reklami, ne osvrćite se nazad, imate sve što vam treba i potrebno je samo da vjerujete u sebe!

"U proteklih pet godina gradili smo komunikaciju kompanije HELL ENERGY oko Brucea Willisa. Tokom ovih pola decenije i brend, ali i sama kategorija energetskih napitaka izuzetno je narasla, kako na domaćem tržištu tako i na međunarodnom planu. Uzimajući u obzir navike konzumiranja, ovi napici se više ne percipiraju kao funkcionalni proizvodi, već kao svakodnevna potreba. Zato je došao trenutak da otvorimo novo poglavlje u brend komunikaciji, iako će Bruce zauvijek ostati ikona u našoj historiji. A ko će bolje preuzeti scenu nakon takve legende nego naši svakodnevni heroji? Oni ne moraju spašavati svijet, ali im je potrebno malo dodatne motivacije u vlastitim životima kako bi savladali poteškoće bilo velike ili male", rekao je Márton Vecsei, direktor brenda HELL ENERGY.

Reklama će biti prikazana u dužoj, jednominutnoj verziji u nekim od vodećih zemalja kada je u pitanju brend HELL (npr. Mađarska, Grčka, Rumunija, Bugarska), dok će kratka verzija od 30 sekundi promovirati HELL ENERGY energetski napitak u više od 50 zemalja.

Kreativni koncept novog brenda bit će predstavljen na televiziji, društvenim mrežama, bilbordima, citylight reklamama i prodajnim mjestima tokom 2023. godine.