Gastro

COOL ;): George Clooney slavi Svjetski dan kafe uz – praznu šoljicu

George Clooney i Nespresso su kampanjom pod nazivom The Empty Cup ukazali na činjenicu da je egzistencija same kafe, kao i farmera koji je obrađuju, ugrožena zbog klimatskih promjena.

metro-portal
George Clooney slavi Svjetski dan kafe uz – praznu šoljicu
clooney_nespresso_metro-portal

Uoči Svjetskog dana kafe, Nespresso slavi one koji su najzaslužniji za naš jutarnji užitak u crnom napitku - farmere koji uzgajaju kafu diljem svijeta, a čija je egzistencija ugrožena zbog klimatskih promjena. Trenutno je više od 60 % divlje kafe u svijetu ugroženo, dok bi do 2050. više od polovine zemlje na kojoj se kafa danas uzgaja moglo biti neobradivo. Baš zato, upravo povodom Svjetskog dana kafe, 1. oktobra/listopada, Nespresso je lansirao kampanju s Georgeom Clooneyjem u glavnoj ulozi. Slavni glumac u ruci drži praznu šoljicu kafe, upozoravajući kako je budućnost bez omiljenog crnog napitka realna opasnost - ali Nespresso već godinama radi na tome da se stvari promijene.

Od ove godine svaka šoljica Nespresso kafe je karbonski neutralna, što je certificirao The Carbon Trust, organizacija koja kompanijama pomaže postići Net Zero cilj. To su postigli smanjivanjem karbonskog otiska samog proizvoda, kao i odbacivanjem dijelova koji se nisu mogli kompenzirati. Svaka je Nespresso kapsula napravljena od aluminija, što znači da se može bezbroj puta ponovno reciklirati. To je tek početak. Gotovo polovina karbonskog otiska kafe stvara se na samoj farmi pa Nespresso ulaže napore kako bi ojačao regenerativnu poljoprivredu. Osim toga, fokus je i na pošumljavanju, eko-dizajnu, recikliranju, korištenju obnovljive energije i optimizaciji logistike.

Globalno, Nespresso surađuje s više od 140.000 farmera u 18 zemalja, a mnogi od njih već se suočavaju s problemima s usjevima kafe. Posebno osjetljiva na klimatske šokove je Arabica, vrsta kafe koja čini gotovo dvije trećine svjetske proizvodnje. Zato je 2003. pokrenut program Nespresso AAA Sustainable QualityTM, koji pomaže u poboljšanju prinosa i kvalitete žetve kafe, istovremeno štiteći okoliš i poboljšavajući život poljoprivrednika i njihovih zajednica.

Mi iz kompanije Nespresso svakim se danom trudimo živjeti održivost na svim nivoima poslovanja i ponosni smo što su naši napori prepoznati u zajednici. Samo zajedničkim djelovanjem možemo napraviti pozitivnu promjenu, što smo već mnogo puta dosad i dokazali, rekla je Bojana Guteša, regionalna direktorica marketinga brenda Nespresso.

George Clooney godinama je ambasador brenda Nespresso, a ovo im je 16. zajednička kampanja. Član je njihovog Savjetničkog odbora za održivost, a posjetio je brojne farme kafe te je upoznat s problemima poljoprivrednika koji se bave uzgojem diljem svijeta. S motom: „Vrijeme je da razmišljamo izvan šoljice kako bismo zaštitili ono što je u njoj", Clooney i Nespresso poručuju kako uz zajedničke napore možemo pomoći ne samo farmerima i uzgajivačima kafe, nego i cijelom planetu.